Wczytuję dane...
Wysyłka

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.
Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z jej regulaminem  [ dokonując zamówienia, klient akceptuje regulamin kuriera ] na adres wskazany przez Klienta.

Czas dostawy jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi 24 godziny [ licząc tylko dni robocze ] od momentu odebrania paczki przez kuriera [ w przypadku przesyłek zagranicznych 3-4 dni robocze od momentu odebrania paczki przez kuriera ]. 

Zamówienia wysyłane są w opakowaniach pochodzących z recyklingu, do ich wypełnienia natomiast używamy w pełni ekologicznego, rozpuszczającego się w wodzie skropaku.

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka zapakowana była z największą dbałością, niestety nie zawsze zabezpiecza to ją przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Szczegóły, dotyczące przesyłek można śledzić klikając na linki, przesłane e-mailem do odbiorcy każdorazowo po nadaniu paczki.

Paczkomaty InPost

Odbiór paczki z Paczkomatu InPost
Gdy Twoje zamówienie dotrze do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, otrzymasz SMS i e-mail z informację, że paczka oczekuje na odbiór oraz kodem odbioru potrzebnym do odebrania przesyłki. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie paczka oczekuje na odbiór przez 2 dni. Po tym okresie przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym Oddziale InPost przez 11 dni. Listę oddziałów InPost, z których można odebrać paczki znajdziesz tutaj.

Co zrobić jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera?
Jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera, należy najpierw sprawdzić czy wpisywane dane są poprawne. Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 801 400 100 [ dla telefonów stacjonarnych ] , 722 444 000  [ dla telefonów komórkowych ] .

Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 7:00 - 22:00.